Kvalita výsledného renderu se odvíjí od spousty věcí – krom uměleckých kvalit se můžeme bavit o technických záležitostech, a to konkrétně o kvalitě na úrovni pixelů.
Někdy se stane, že některé pixely nebo části renderu jsou neostré, zubaté atd. Maya 2016 má ve výchozích nastaveních hodnoty, které pomáhají zrychlit render-time, ale můžou způsobit drobné technické nedokonalosti. Některé z nich lze odstranit na nastavení renderu v záložce s kvalitou.
Především jde o posuvník Overall quality a algoritmus pro anti-aliasing.
- Overall quality je defaultně nastaven na 0,25 a zvednou ho lze až na 2,00. Při zvedání ale může hodně narůst render time a přitom mezi některými hodnotami už ani neuvidíte rozdíl – proto si ukládejte náhledy a porovnávejte je mezi sebou.
- Algoritmus pro anti-aliasing – defaultně je označený Gaussian; ten vám bude dělat mírné neostrosti na okrajích objektů a na texturách. Např. pro animaci to je v pohodě (krom toho, že vypadá dobře a renderuje se rychleji než „vyšší“ algoritmy). Ovšem pro statické rendery možná budete chtít zvednout celkovou ostrost použítím Mitchell, nebo Lanczos.

