jankoš

Vytvořené odpovědi

Prohlížíte 30 příspěvků - 1 z 30 (celkem z 45)
  • Autor
    Příspěvky
  • odpověď na: Každodenní render #4576
    jankoš
    jankoš
    Správce

    019 B-GIRL

    3D B-girl

    image credit: pixabay.com

    odpověď na: Každodenní render #4574
    jankoš
    jankoš
    Správce

    018 MALÝ LETADLO

    malý letadlo

    odpověď na: Každodenní render #4571
    jankoš
    jankoš
    Správce

    017 TOTO MI ZMĚNILO ŽIVOT

    Toto mi změnilo život

    Pro zajímavost přikládám ještě barevnou variantu, která ale zhoršovala čitelnost postav.

    odpověď na: Každodenní render #4565
    jankoš
    jankoš
    Správce

    016 ZIMNÍ MUŽATKA

    zimní mužatka

    odpověď na: Každodenní render #4562
    jankoš
    jankoš
    Správce

    015 INFANTILNÍ GANGSTER

    infantilní gangster

    odpověď na: Každodenní render #4553
    jankoš
    jankoš
    Správce

    014 INNER PEACE

    inner peace

    odpověď na: Každodenní render #4542
    jankoš
    jankoš
    Správce

    013 OKOUN

    okoun

    odpověď na: Každodenní render #4535
    jankoš
    jankoš
    Správce

    012 MNOHO POVYKU PRO NIC

    mnoho povyku pro nic

    za včerejšek první strajk – čeká mě vymyslet si trest B)

    odpověď na: Každodenní render #4530
    jankoš
    jankoš
    Správce

    011 SELFLESS

    selfless, not t-pose, but jesus pose

    odpověď na: Každodenní render #4527
    jankoš
    jankoš
    Správce

    010 V NEDOHLEDNU

    v nedohlednu

    odpověď na: Každodenní render #4522
    jankoš
    jankoš
    Správce

    009 JÁ A MÍ PŘÁTELÉ

    já a mí přátelé

    odpověď na: Každodenní render #4504
    jankoš
    jankoš
    Správce

    008 RYCHLÉ ŘEŠENÍ

    rychlovka

    odpověď na: Každodenní render #4492
    jankoš
    jankoš
    Správce

    007 TAJEMSTVÍČKA

    tajemstvíčka

    odpověď na: Každodenní render #4466
    jankoš
    jankoš
    Správce

    006 RUNNING IN CIRCLES

    running in circles

    odpověď na: Každodenní render #4463
    jankoš
    jankoš
    Správce

    005 BUNĚČNÝ LET

    CELLULAR_FLIGHT

    Celý rendertime byl na 13,5 hodiny – ale to hlavně proto, že jsem nebyl na PC, nýbrž na notebooku.

    Edit 30. 3.: jsem zpět u svého PC a pouštím render přes GPU – a s překvapením zjišťuju, že se to dá vyrenderovat za 6 min 22 s ?!

    • Odpověď byla upravena před 4 roky, 9 měsíci uživatelem jankoš jankoš. Důvod: přidán render přes GPU pro srovnání
    odpověď na: Každodenní render #4452
    jankoš
    jankoš
    Správce

    005 BUNĚČNÝ LET [render progress]

    buněčný let - render progress

    Tak, po hodině a půl renderingu mám teprve 23 % – dávám sem tedy průběžný výsledek a jdu spát. Kompík může renderovat přes noc 😎

    odpověď na: Každodenní render #4435
    jankoš
    jankoš
    Správce

    004 MESSAGE

    message

    První vlaštovka dodělaná před půlnocí! Reakce na debatu, kterou jsem poslouchal v průběhu tvoření. Rendertime 1 min 6 s.

    odpověď na: Každodenní render #4423
    jankoš
    jankoš
    Správce

    003 KRÁSNÝ DEN NA HOVNO

    krásný den na hovno

    Tak k vylosovaným zadáním jsem se ještě nedostal, protože přišel spontánní nápad. Musel jsem upravit opět rig Pišty, protože mu špatně fungovaly klíční kosti a ramena. Stejná úprava ještě čeká Lindu, pak je oba aktualizuju. Taky jsem poprvé na novém PC použil ZBrush – jen jsem asi nečekal, že napoprvé vysculptím úplný hovno.

    Render time: 2 min 2 s

    • Odpověď byla upravena před 4 roky, 10 měsíci uživatelem jankoš jankoš.
    odpověď na: Každodenní render #4416
    jankoš
    jankoš
    Správce

    Plán na zítra: začít dělat na zadáních, která jsem si losoval od r. 2017. Jmenovitě:

    2017
    infantilní gangster
    zimní mužatka
    malé letadlo
    „Toto mi změnilo život“

    2018
    Vysoušeč mořských lodí v bezdomovcově domě
    ďablujujcí květina s jedním okvětním lístkem
    Nezastavitelné pronajímatelné dítě

    2019
    postřelné kuře s pštrosíma nohama
    podvyživená ředitelka všech housek
    ženatý krotitel divokých odpadů

    2020
    senilní barbie
    nahé vznášedlo
    šalamounský vykořisťovatel studentů SUŠG

    odpověď na: Každodenní render #4414
    jankoš
    jankoš
    Správce

    002 ROZERVANOST

    rozervanost

    Hmm, tak termín s půlnocí mi zatím moc nevychází – ale jestli jsem včera nevychytal time-management, tak dneska jsem ho vyloženě pos…

    Takže, Pišta prošel malou úpravou rigu a má nyní oddělovací končetiny. Na animaci to zatím použitelné není, ale třeba do budoucna bude.

    • Odpověď byla upravena před 4 roky, 10 měsíci uživatelem jankoš jankoš.
    • Odpověď byla upravena před 4 roky, 10 měsíci uživatelem jankoš jankoš.
    odpověď na: Martinovo každodenňky #4409
    jankoš
    jankoš
    Správce

    nahraj to kdyžtak prosím ještě jednou – byly špatně nastaveny práva a webserver nemohl uploadovat ten Tvůj soubor, díky 😉

    za první den mám taky strajk, hodil jsem to tam až po půlnoci – máme tudíž další téma k diskuzi: tresty 😀

    odpověď na: Každodenní render #4407
    jankoš
    jankoš
    Správce

    A ještě druhý pokus, tentokrát zkouška renderingu přes GPU – trochu zlobily reflexe na blinnu, tak jsem tam dal ai standard surface material.

    Světe div se – přes GPU to trvalo 28 vteřin !

    test renderingu v Arnoldu přes GPU - asi 13x rychlejší, než přes CPU

    odpověď na: Každodenní render #4405
    jankoš
    jankoš
    Správce

    001 NÁVAL

    nával

    Vždycky jsem na něj chtěl pustit hromadu míčků!

    Okej, tak první den jsem nevychytal time management – moje výmluva je, že nemám ještě všechno zprovozněný na novým PCčku 😉 jsem na vážkách, zda se limitovat půlnocí. Technicky vzato bych asi měl… uvidíme další den.

    Tak tohle je první rychlovka – cca 50 min práce a 6 min 40 s rendertime. Zkouška motion blur a DOF v Arnoldu.

    • Odpověď byla upravena před 4 roky, 10 měsíci uživatelem jankoš jankoš.
    odpověď na: 28 dní a dál #3040
    jankoš
    jankoš
    Správce

    celková bilance
    – čas, který jsem si vymezil tomu věnovat celkově (15min denně, tedy celkem 28*15min = 7 hodin), jsem několikanásobně přesáhnul
    – úkol každý den sculptit jsem nedodržel (2 dny jsem nezvládnul)
    – zautomatizoval jsem si nástroje a postupy, naučil se hromadu věcí o anatomii člověka v těle i obličeji a zjistil, co je potřeba k úspěšnému vzlétnutí ze země
    – znovu jsem objevil hravost v procesu, kdy člověk nedělá práci, protože ho k tomu nutí vnější okolnosti

    odpověď na: 28 dní a dál #3037
    jankoš
    jankoš
    Správce

    21 rybka
    – dva večery, z nichž první se zvrhnul ve tříhodinové studium anatomie ryb
    – zamýšlím tisk na 3D tiskárně
    reference: google, pinterest, Britannica
    čas nevím přesně, když nepočítám sběr informací, tak dohromady 40-50min pokusů a sculptingu

    Přílohy:
    odpověď na: 28 dní a dál #3035
    jankoš
    jankoš
    Správce

    20 písečný červ
    – hec od Onvyho
    – práce s array mesh
    reference: concept art z deviant artu + foto z elektronového mikroskopu
    cca přerušovaná 1h

    odpověď na: 28 dní a dál #3033
    jankoš
    jankoš
    Správce

    19 kudlanka
    – Kudloo!
    reference: no co asi 🙂
    cca 40min

    Přílohy:
    odpověď na: 28 dní a dál #3031
    jankoš
    jankoš
    Správce

    18 skororoztomiláholčička
    – pokus, který zcela nevyšel
    reference: cartoonová digitální kresba
    cca 1h

    Přílohy:
    odpověď na: 28 dní a dál #3029
    jankoš
    jankoš
    Správce

    17 dráček
    – pokus o vytvoření stvoření, co by uvěřitelně mohlo vzlétnout (proporce křídel a anatomie hrudníku)
    reference: ranec anatomie ptáků a netopýrů
    cca 1h

    Přílohy:
    odpověď na: 28 dní a dál #3025
    jankoš
    jankoš
    Správce

    15 helma 1 + 16 helma 2
    – další hardsurface pokusy – masking, extract, panel loops
    reference: nic
    čas nevím, něco přes 1,5h celkem

    • Odpověď byla upravena před 6 roky uživatelem jankoš jankoš.
Prohlížíte 30 příspěvků - 1 z 30 (celkem z 45)